Tuesday, February 10, 2009

" Beg Kitar Semula "


Lawa x beg ni??????

caye x aku buat sendiri.....??


Hahaha.....memang aku buat pn...

Bukan sebab xde keje nk buat aku gatal2 buat beg ni.....Sebenarnye adik aku, Ain yg Uitm tu...dia kena buat beg pkai barang2 terbuang.....dia jmpe bena lame yg x pkai dah...so buat pkai bena tu la...


Aku yg menjadi akak yg baik ati...tolong la dia buat...sampai bengkak tangan aku..bukan senang nk tebuk kain bena tu..tebal tol...benang2 suma dah memang ade...yg waktu sekolah punye dlu...

Cuma jarum je kena bli...sbb xde jarum yg besar...pkai yg kecik takut patah lak kn....

Semalam seharian aku buat beg tu...penat gak la....tp bile dh siap,aku cm suke lak beg tu...


Adik aku cakap 6ti dia kena jual beg tu...

Agak2 korang bape nk bg arga beg ni????



Hasil yg btol2 aku puas ati....cayalah!!!

puji diri sendiri...kahkahkah...


;)

No comments: