Monday, February 2, 2009

31.1.09 && 26.1.09

31 Januari aritu.....genap umur aku 23 tahun......tuanye aku dah....makin tua makin byk commitment...x begitu......cm x sangka t0l umur aku dah sampai tu...makin membesar kite..n makin dewasa....

cmne aku celebrate???.....hmmmm....


Ayah aku blikn kek....bukan sebarang kek...tp kek dr secret receipe..pada yang tau,msti boleh agak bape arga kek tu....mahal tol....tp ayah aku nk bli gak...so..terima je la...


ini dia kek aku....."Trans-Fat Free Blueberry Cream Cake"......x penah rse pn....kek Baru..boleh la sedap...
  • pada yg minat blueberry...blh la cube...byk gak blueberry kat dlm dia...
  • Pada yg nk kuruskan badan...blh la cube gak..sbb fat free kn...

My BirthDay Cake
*******

26 Januari pulak......Ari jadi adik aku yg ke-3,Ainul Azzieati...dia turn 18....cm best je kan...ala...
time kite baru nk jinak2 ngn dunia luar....msti seronok..blh enjoy je kn....

mse bday dia pn ayah aku blikan kek.....kat secret receipe gak...."Chocolate Indulgence"...


My sis punye BirthDay Cake
***********
p/s: Thanks byk2 kepada yag wish aku....Ingat gak korang kat BirthDay aku....terharu sgt2...
;)