Wednesday, November 26, 2008

"Quarantine"

Ari ahad baru ni....aku pi tgk wayang ngn adik aku,Ain...kat Sunway Pyramid..
Mula2 ingat nk tgh cite Madagaascar 2..tapi x jd....kitorang tgk cite "Quarantine"..

Ya Allah,
cite tu takut giler....bukan cite antu...tp cite psl 1 wabak yang berjangkit yg blaku kat 1 apartment..bile wabak tu masuk dlm badan manusia..ia menjadi ganas n menyerang orang lain pulak....memang seram...

Kuar je dr panggung...aku jd takut sgt....x penah aku setakut ni...badan aku menggeletar...muke aku jd pucat...memang aku x penah setakut ni...dulu aku tgk cite Ju-On pn x setakut yg aku rse ni...

x dpt aku bayangkan klau aku ade ditempat diorang ni...jd cm binatang ganas..cite ni base on true story..jd ia benar2 penah belaku...

memang mencabar btol cite ni........5 bintang aku bg...

No comments: