Monday, November 17, 2008

BanggaNye AKu Rse....

Bukan nk bermegah2....tp itu memang hakikat......
Aku yg semamangnye x reti cmne nk format computer....cube la format...semalam...PC umah aku la....mula2 agak blur la gak cmne nk mula....byk kali gak kena restart....
Nasib ade MDey (sape agi)....dia tolong aku...nk pi mane suma....bg direction melalui telefon...
agak susah la gak....tp aku nk buat gak....
Sowi ek mdey....aku susahkan ko..kaco ko tgh shopping...
Ape taknye...Dah la dia tgh shopping kat MidValley mse aku call tu....
...........
Seribu keampunan aku pohon...
....tuptup....
Aku berjye gak buat....nk dkt 3 jam gak buat...
xde la susah mane pn format ni.....kire skrng dah boleh la buat sendiri format....
xyah mintak orang lain formatkan....hehehe....
Satu perkembangan yg positif untuk aku....
Maju selangkah kehadapan....
Cayok..cayok...

2 comments:

madey said...

oiyhh...malunyer aku...mcm aku nih kaki shopping jek...huhu

Ainul Azreen Ahmad said...

Ish...jgn la malu....aku pn kaki shopping gak....tp klau ade pitih la kn...

Blh trima la mdey...kn tgh MEGA SALE ni....sana sini sale...suke tol aku...

hahahahaha....