Monday, January 19, 2009

Cutes 3Logger Award



Rules:
1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di bawah untuk diletakkan di blog anda.

****Aku terpakse bace berkali2 benda ni...x paham ape....1st time dpt...

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
****Thanks Syarq, one of my frens kat UM yg bg award ni...
****walaupn kite suma berjauhan,tp hati kite tetap bersatu....keep in touch always.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

****saya suka bawak keta laju2

****saya x reti nk berenang..tp nk sgt berenang....ade sape2 nk ajarkan???

****saya suke warna biru n purple sebab warna tu adik-baradik(tgk balik dlm spectrum warna)

****saya suke keta sport..teringin nk ade 1 bijik..terutamanye keta MAZDA

****saya ni pengumpul setem...klau nk tau..

****Bile ade orang ajak mkn, sy on je...sbb tu badan sy dr keding jadi tembam...hahaha

****saya suke hutan..klau ade orang ceroboh,sy marah sgt...

****Klau nampak sy bad mood, tgh period la tu..

****saya seorang yg bertanggungjawab....suruh je buat ape,saya buat...tp yg masuk di akal la ye..

****Saya bukan peminat filem melayu..suke gitu-gitu je...

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

****Mdey
****Hazman
****Funna
****Alisa
****Mc Long
Aku xde calon lain la wei....xpe kn...5 je...

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag".

1 comment:

madey said...

haha aku nye blog cute ke?