Tuesday, November 22, 2011

Tempat Pertama

Kalau korang ingt post aku yang last...ade aku cite pasal keje seni adik yang aku buatkan...ingt x??...klau x ingt..buat2 ingt...hahaha,,,,

Citenye cmni...last day skolah minggu lepas, ari jumaat...aku ambik cuti sebab nk ambik adik aku yg asrama tu....dah angkut suma barang dia naik keta..tetibe adik aku ni pegang paper bag cntik..(gambar kat bawah ni)...




Aku tanye dia, mane dapat beg lawa ni....dia cakap...dia dapat no. 1 untuk lukisan seni....aku terkejut la...betol ke ni...hasil seni aku ke ni yg dapat no. 1....wah...gempak gile....x penah2 seni aku dapat no. 1...even mase kat skolah dulu mane la penah aku dapat no. 1 kerja seni.....memang kembang gile la aku time tu....suke sgt2....usaha aku berbaloi...tolong siapkan keje seni dia sampai awl pagi kul 2.30...Fuh....hebat gak aku ni...hohoho....


Sebelum jmpe dia ari jumaat tu memang dh tertanye2 gak....bape aku dapat seni tu....memang x sangka sgt2....Kirenye adiah beg lawa tu utk aku la kn..sbb aku yg buat lukisan tu.....

Bukak beg tu...ade macam2 makanan...yg best2 lak tu...ni yg tetibe datang semangat nk melukis agi...hehehe...poyo je kn...nk buat seni ni kena ade mood gak....klau mood x ok..lukisan pn x ok....cmtulah...


Usaha lagi buat yang terbaekk untuk mase2 depan...yes!!...


= )

No comments: