Tuesday, January 5, 2010

OMG!!!...New News People!..

Dah hampir 5 bulan aku mengabaikan blog aku ni....memang xde mase nk update....aku keje dr pg kul 9 smpai malam kul 10 (shift)...amat2 memenatkan...smpai aku x larat nk mandi ape suma...tau2 berus gigi trus landing atas katil...tak dilupe solat isyak...msti..tp kdng2 pagi kul 5 baru solat...nasib sedar kn...huhu...

Kepada yg sedia maklum, aku sebelum ni keje kat kedai buku MPH di Subang Parade...Kini aku tidak lagi bekerja disana. 12 Disember 2009 merupakan hari terakhir aku disana, 9 bulan tempohnye..lamekn..Habis dh penat lelah selame di MPH...selepas ni dh blh la update blog...hehehe...


Bermula 15 Disember, aku bermula keje di tmpt keje baru di Putrajaya...Kementerian Sains, teknologi dah inovasi (MOSTI)...bekerja dr kul 8 pg hingga 5 ptg (office hour)...best la sikit..xde nk tension2...tak smpai 1 bulan aku kt sini so byk kena blajar.....tp memang cool je..xde byk keje...yg lainnye cuma pg la,kena bgn awl...tp x jd masalah pn...dh biase bgn awl....so, ok je...staff kt sini baik2 belaka...suka wat lawak...bile bos ade je la..kena protocol ckit...xlh huha-huha..hehehe...nk sambung keje jap...


K la..pape hal 6ti aku update agi ye...msti update...

Daaa....


;)

No comments: