Thursday, May 14, 2009

"Cerita Terbaru Aku"

Aku mintak maaf kepada seseorang ni...sebab aku dh lame x update blog...

Aku perasan pn mlm td mse aku check TAGGED...dia antar kat inbox msj...upenye ade yg menantikan cerita aku...sowi ek M_ _ y...


Aku bz n penat....skrng ni klau ade free time je msti nk tido je....baring je trus lelap...adik aku pn dh prasan...huhu....pape je la...


Klau nk ckp psl keje aku...hmm...same je....xde beza...cuma skrng aku dpt tau yg aku akan dpt insentif sbb jd cashier..dpt tambah ckit duit poket...bukan aku sorang je..ade lagi yg lain(yg cashier je la)..


Wesak day aku cuti...so adik aku mula la...ajak aku pi sana sini...duit gaji dh masuk..so mula la diorang ni...memang aritu aku x melekat kat umah...


pg pi carefour, bli barang dapur pastu pi Subang Parade...pi sana pn sbb bgtau mak yg kat sana ade jual handbag...byk...ade sale..mak pn nk la tgk....lgpn aku memang suruh mak aku bli handbag baru....handbag yg skrng dia pkai ni susah sgt nk carik benda...aku suruh mak aku pilih....aku yg bayar...(gune duit aku la)...duit 1st gaji...huhu...pilih punye pilih, last2 mak aku pilih yg ni....



RM89 selepas 70%


Lepas tu, kitorang balik la umah...x sempat aku duduk..adik aku ckp nk pi shah alam...tp mase tu dh kul 12 tghari..so aku ckp ngn adik aku lepas zohor la....dah solat suma...baru gerak pi shah alam...lokasi yg dituju..PKNS..adik aku nk bli kasut kat situ....(dia dh survey awal2)...so pi sana just nk tanye mane yg ok n trus bli....adik aku ckp kat SACC ade 1 pasang yg ok...so pi la tgk gak...just seberang jln je kn...dah alang2 kat sana..pusing2 la gak...tp xde ape yg menarik...so patah la balik ke PKNS...adik aku dh jmpe kasut yg dia nk bli....



RM40

Dah beli kasut...kitorang pn balik...time tu dah kul 5 ptg...

Ayah aku pulak tetibe ckp...kena pi time square mlm tu...ade temujanji pukul 8...kat Hotel MELIA KL...(dpn Time Square).nk pi pas solat magrib memang x sempat...so kul 6.30 ptg dah pi sana...mak aii..jem giler...federal highway ok agi...bile nk msuk area bukit bintang memang sesak...nasib sempat sampai kul 7.40 cmtu...

Ayah aku ke Hotel jmpe kwn dia...kitorang pi time square...ingat nk solat kat sana...dah sampai surau dia...pack sgt...last2 aku ckp ngn mak aku,"kite pi hotel je la...sana ade surau kn....bgtau ayah siap2...so time dh sampai hotel..ayah just bgtau ikut mane nk pi surau....lega sikit...xde orang langsung...dh alang2 kat situ...trus je solat isyak skali....dh selesai...kitorang pn pi balik time square...

Time kitorang pi sana sempai jalan sekejap je...sbb dh kul 9...kedai pn dh siap2 nk tutup kedai..aku ni pn dh x larat nk jalan penat satu ari....mkn kat KFC...huhu...

Ayah dh abis jmpe kawan dia...time tu dah kul 11...aku dh mula ngntok...dah terpikir esoknye keje..full shift pulak tu....jalan kat bukit bintang still jem teruk...aku tido je dlm keta...dh sampai umah...aku trus tido..x pikir ape dah...



Klau korang perasan...esoknye 10 Mei...Mother's day....aku ade bli something utk mak aku...

dia memang x sangke aku beli benda tu kat dia....dia appy sgt dpt adiah tu....nk tau ape x....

cube teka ape????



(6ti next post aku bgtau ape adiah tu)....hehe...teka..teka....
;)

No comments: