Tuesday, January 10, 2012

Azam 2012

Salam semua,

Kite berjumpa lagi untuk tahun 2012...seperti rutin kebiasaan aku tiap2 awal tahun, aku nk berkongsi azam aku utk tahun 2012...setelah beberapa hari aku pikir...aku dh tanamkan dalam diri aku untuk buat benda-benda ni....ni ala2 KPI aku la...walaupn aku keje xde pn nk KPI2 ni...
  • Pertama : Mencari kerje baru (walaupn kontrak sambung agi setahun (hingga hujung 2012).
  • Kedua : Dieting cara yang sihat + rajin-rajin bersukan ( badan dh makin bulat ni..stress2!!)
  • Ketiga : Dekatkan diri dengan Allah S.W.T + perbanyakkan membaca Ayat Suci Al-Quran.
  • Keempat : Blaja bawak keta ayah + kereta manual.
  • Kelima : Blaja untuk mengawal perasaan + stress + be more realistic/mature.
  • Keenam: Rapatkan hubungan kekeluargaan (xnk jadi anak derhaka).
  • Ketujuh : Jangan asyik nk jage ati orang je...(in the end, menyakitkan hati sendiri).
  • Kelapan : Menabung (simpan dalam bank, jgn boros, belanja bila perlu je)
  • Kesembilan : Memahirkan skill-skill diri menjadi yg terbaek seperti memasak, mencuci toilet, membasuh kereta, mengemas rumah, melipat baju, membasuh pinggan, cuci baju dan lain-lain.
  • Kesepuluh : Nak kata cari teman hidup...xlh sebab pakwe xde...so, senang cakap...cari boyfriend la dulu...hahaha....tahun lepas xde usaha...so thn ni kena usaha lagi gigih..poyo je ayat aku ni kn...lantak la...

(gambar hiasan)
new me. new dream.new year.cayok2!!

Ok. sekian.bye2..

2 comments:

kayyana said...

semoga segala azam ainul dpt dilaksanakan dengan sempurna... chaiyok2...

Bubbly♥Bitchy♥Witchy said...

ALhamdulillah.... i <3 all ur azam tahun nie...=)... Good Job!!